Cum sa scapam de mucegai ?

PROBLEMA:
Suprafetele interioare sau exterioare vopsite sau nevopsite se pot confrunta cu probleme de umiditate
din cauza condensarii vaporilor de apa sau a infiltrarilor de apa. Vopsele au tendinta de a absorbi apa,
devenind un mediu ideal pentru dezvoltarea mucegaiului, algelor sau a altor microorganismelor. Curatarea suprafetelor afectate cu produse pe baza de clor de obicei agraveaza problema: sporii de mucegai nu sunt eliminati, dar in loc sa ii distruga,  se raspandesc si contamineaza suprafete mai mari din suprafata.
  
SOLUTIA :
DeSalin AM - AntiMucegai este un fungicid puternic pe baza de apa care distruge mucegaiul, algele si microorganismele de pe suprafetele pe care este aplicat. Este ideal pentru curatarea suprafetelor
afectate si previne petele negre si verzui cauzate de microorganisme. DeSalin AM poate fi utilizat de
asemenea si ca un tratament preventiv pentru intretinerea suprafetelor interioare, cum ar fi bucatariile,
baile  şi subsolurile. DeSalin AM de asemenea protejeaza la fel de eficient si  suprafetele exterioare din piatra, gresie, fantani arteziene, piscine si bazine. 


DeSalin AM este o formula unica, care elimina microorganismele si pastreaza aspectul si starea de nou pentru suprafetelor de zidarie. Deoarece nu este pe baza de clor, ofera o protectie prelungita





 Instructiuni de aplicare:
Pentru a dezinfecta si a preveni dezvoltarea mucegaiului, aplicati DeSalin AM cu ajutorul unei pensule, fara nici o diluare prealabila. Dupa 24 de ore, frecati cu un burete sau o perie rigida. Clatiti apoi suprafata cu apa sau cu un burete umed. Asigurati protectie pe termen lung impotriva micro-organismelor prin aplicarea de Desalin AM, la fiecare sase luni.
Pentru utilizarea ca un agent de curatare de zi cu zi se dilueaza 1 parte  DeSalin AM si 9 parti de apa (1:10).
Rata de consum: rata de consum este de 8-10 m² / L, in funcţie de proprietatile de absorbtie ale suprafetei pe care se aplica. Data de expirare: 24 luni de la data productiei.

PRET: 110 lei/flacon 0,75 ml; 331,15 lei